2008. április 20., vasárnap

Április 20.

Maenamburi-itthon, vásárlás-ARO, séta a parton

Mint a címből is kiderül teljesen pihenősre vettük a mai napot, de hát ezen a szép helyen hova kellene kapkodni?! Mivel tavaly jártunk itt és több mint 800 km-t motoroztunk a szigeten, bevárjuk Polettet és Blankát a kirándulások megismétlésével, tehát pihizgetünk és motorozgatunk a környéken.
De ne szaladjunk előre ennyire, kezdjük a reggelivel:

Nem ért meglepetésként a szerényebb kivitelű reggeli ami 4 típust takar, azaz: "American, English, Continental,Thai" szerintem mindenki el tudja képzelni mit takar. A reggeli elfogyasztása után megtudtuk, hogy idén külön kell fizetni a reggeliért - nem is keveset: 150THB/fő - ezért ez volt az első és utolsó alakalom, hogy készíthettek reggelit nekünk, ugyanis mindezt 1 sarokkal kijebb 30THB-ért megkapjuk.

Kis délelőtti lazítás, motor bérlés és patyolat-látogatás után hosszas semmit tevés következett amit egy kis fürdéssel fűszereztünk. A víz itt is 35 fokos, minden nagyon rendben van a hőmérsékletekkel. A levegő sokkal kellemesebb mint Bangkokban vagy Chiang Maiban mert van légmozgás emiatt nem kell oxigénsátor!

A változás a szigeten - a rémhírekkel ellentétben - nem veszélyes vagyis nem épült ki annyira mint Phuket, de a bevásárlóközpontok építéséből 5-öst adunk! 200 méteren Tesco,Aro és valami C Mall nevezetű shopping center is kinőtt a földből. Azért most már tudjuk, hogy a kevésbé látogatott szigetek nyugalma nagyon jó, de némi civilizáció (közért, étterem...)nem árt a mindennapi szükségletek kielégítéséhez.
Étterem alatt itt az utcán főzöcskéző, mobil taligákat értem amiről még éjjel is lehet ételt beszerezni. A kevésbé látogatott szigeteken jó ha betankolsz előre, mert este 7 után éhen puszulhatsz :-)

Visszatérve a délutánra, elmentünk motorunkkal az Aro-ba (teljesen Metro-szerű képződmény) és egy hatalmas (mondjuk a Media Mart legnagyobbja) zacskót tele vásároltunk üdítőkkel, gyümölccsel és némi reggelire valóval (mintha csak kocsival jöttünk volna...)
A motor kis kosarába ment 1 karton víz, a hatalmas zacskó Bence lába közé, a bukósisak és még egy zacskó a kezemben...Ez itt teljesen megszokott jelenség.

Hazatérve ismét az édes semmit tevés és egy kis séta a tengerparton, ahol megnéztük a lelkes fiatalokat amint igyekeznek a ma esti FullMoon Partyra a szemben lévő Koh Phangan-ra. Ha még pár napnyi pihenést hagyott volna nekünk a Telihold akkor mi is csatlakoztunk volna, de mostanában valahogy hajnalban tudunk csak elaludni ezért estére mint az a bizonyos "mosott ...." úgy festünk. Sebaj, a következőt még elérhetjük ha van egy kis mázlink!

A további szómenés helyett töltünk inkább képeket :-)

Névtelen írta...

ARO=Macro

DEC.18.

Mr. Vu lett a helyi idegenvezetőnk! 11 körül indultunk a Hai Van hágóra, ami a híres császár város, Huē felé vezető, mintegy 130 km- es út r...