2009. december 13., vasárnap

2009.12.13.

Egy ujjabb gyönyörű nap a paradicsomban

Még nem sikerült teljesen átállni a helyi időre ezért időnként előfordul, hogy hajnali 2kor mászunk be az ágyba és fél egykor sikerül észhez térni. Bence jobban bírja kevés alvással, ő már reggel korán a motoron ül. Tekintettel a napszakra ebéddel indítottuk a napot méghozzá a Hutcha resortban ahol legalább 3 hónapot töltöttünk el tavaly.
Jó viszonyban maradtunk a személyzettel, ezért szeretünk visszajárni. Idén kaptunk is egy meghívást Tik (a recepció vezetője) esküvőjére ami Februárban lesz.
Íme a resort:

Hutcha Resort-Maenam beach

Maenam tengerpart
Ebéd után felmotoroztunk a Chaweng Temple-be, melynek a felújítását nemrég fejezték be. Nagyon szép lett a végeredmény.
Áldás...

Repülőtér

Chaweng Lake

Délután Chawenget választottuk, mert néhány hotelt meg akartunk nézni, hogy a legjobbat válasszuk kedves ismerőseinknek. Meg is találtuk pár óra nézelődés után azt a hotelt ami a legtöbbet nyújtja elérhető áron.

Bophuton megnyílt az új piac, igazán kedvező árak és szép gyümölcsök várják a vásárlókat.

Ilyen az ha motorral vásárol be az ember...

A teraszunkról... amikor lemegy a nap...