2023. december 20., szerda

DEC.16. Da Nang

Egy kis búcsú séta még a hotel környékén, egy jeges tea ( valami fantasztikusak a vietnami teak🫶🏼) és indulás a reptérre! Délután 16:55 kor indult a gépünk de a sofőr már 13:30-ra megérkezett, úgyhogy elindultunk a reptérre. Mivel 45-55 perc az út és még országon belül nem repültünk, jó volt korán kiérni a reptérre.
A Vietnam Airlines-tól vettük az összes helyi repülőjegyünket, amit -annak ellenére, hogy ezt a járatunkat eltolták 1 órával későbbre viszont már napokkal korábban informáltak bennünket erről a változásról - egyáltalán nem bántunk meg. Szuper volt minden! Reméljük a többi járatra is igaz lesz👍🏻 Da Nang tengerpartja 33 km- es partszakasz egyben, tulajdonképpen egészen Hoi An-ig húzódik, a világ legszebbnek tartott beach-ei követik egymást. Esős-borús időben érkeztünk de nagyon kellemes meleg volt a levegő. Amikor elhagytuk Hanoit, egy hidegfront áramlott be az ország északi részébe, mely hűvös, 17 fokos levegőt hozott magával. Szerencsére ebből már nem sokat érzékeltünk. Da Nangon a tengerparttól egy utcányira lakunk, egy tető-medencés hotelben. Semmi extra de szép, tágas a szobánk és csodás fafaragványok díszítik az egész épület belsejét. A reggeli pocsék, inkább ázsiaiakra van kalibrálva, meleg ételek nagyobb választékban vannak de európai ízlésnek megfelelő felvágottas részleg is van, mégsem túl bizalomgerjesztő. Ez azonban nem szegi kedvünket, legalább mindenféle rossz érzés nélkül alszunk reggel tovább, nem sírunk, hogy lemaradunk a reggeliről. Ezt a napot pihenéssel töltöttük, most érezzük az elmúlt napok pörgését… még az utazást sem volt idő kipihenni, így ma csak a parton sétáltunk és pihentünk.