2009. április 23., csütörtök

Április 19.

Utazás Szingapúrba

Nem kapkodtunk az indulással, hiszen csak 3 órányi vezetés állt előttünk Szingapúrig ezért leballagtunk, hogy ne üres gyomorral vágjunk az útnak. Vajjal spékelt pirítósunkat jóízűen elfogyasztottuk.
A táj csodálatos volt továbbra is az autópálya mentén, csak úgy röpült az idő a határig. Kilépés Malajziából majd 4 km múlva belépés Szingapúrba!!! Mivel kocsink maláj biztosítása a határon túl már nem érvényes, itt is kellett egyet kötni. Bő egyórás művelet volt, de nagyon kellemesen telt, kedves volt a hölgy aki kitöltötte a szükséges papírokat és még helyi pénz (SGD) hiányában a maláj ringgitünket is elfogadta. Ugyanitt vásárolnunk kellett egy kártyát, mely feltöltős kártyaként működik. Ennek segítségével kell fizetni a borsos útdíjakat Szingapúrban valamit számos parkolóházban ezzel lehet parkolni. Minden regisztrálásra kerül a kártyán a Szingapúrban eltöltött idő alatt és a határon való kilépéskor lehet fizetni a számlát ha nincs elég pénz a kártyára feltöltve.
A bevezető útszakasz egy 3-4 sávos autópálya , melynek a 2 oldalán egymásutánban a világ legnagyobb nevű elektronikai, IT és egyéb gyárai, fejlesztési részlegei sorakoznak.
Mesésen rendezett a táj, gyönyörű trópusi növényzet még az autópálya szemközti oldalát elválasztó, középső részen is. A fák összeérnek az út fölött, mintegy alagutat formálva. A városig 20 percet autóztunk majd a hotelünk felé letértünk egy másik útra.” Károly” ismét hozta a formáját, így jó 1 órát kőröztünk a hotel körül, hogy megtaláljuk annak a zsákutcának a bejáratát ami a szállásunkhoz vezet.
A hotelt meglátva fenékre estünk, de ez az érzés megmaradt a szobába való belépés után is. Tiszta, tágas, jól felszerelt Hotelünk egy teljesen más világba vitt minket. Már sejtettük, hogy a 2 éjszaka kevés lesz , hiszen már délután volt és sok a látnivaló.
Nem sokat hezitáltunk, felvittük a csomagjainkat a szobába, majd elindultunk harapni valamit a tenger irányába. Útközben bekaptunk pár falatot majd a Bugis Village-on keresztül lesétálva elértünk a Suntech City Mall-hoz. Bejártuk egy jelentős részét ennek a térségnek és egyre jobban tetszett nekünk a hely. Elhatároztuk, hogy nem bízzuk a véletlenre a további 2 napot, egy szimpatikusnak tűnő irodánál (Duck Tours) minden városi programot befizetünk másnap.
Elindultunk a hotel felé gyalogosan a Bencoolen és a Rochor Road között cikázva majd magunkhoz vettünk egy kis csipegetni valót és rákészülve a holnapi programokra lefeküdtünk aludni.

Mindenkinek melegen ajánljuk ezt a hotelt: Albert Court a neve, a lokációja remek és az árai nagyok barátiak a többihez képest! A szoba nagyon szép, tágas és tiszta a hotel hangulata álom.