2008. április 1., kedd

Április 1.

Utazás Pattayára

Reggeli - ami ma csak vajas pirítós az utazásra való tekintettel, nehogy "valami" futkosós ügyünk legyen - után gyülekeztünk a parton lévő utazási irodánál - ahol minden nap neteztünk - és vártuk a minibuszt. Az utazási iroda tulajdonosai Bo és Collin (thai-angol vegyes páros) nagyon kedvesek voltak, igen jól összehaverkodtunk velük, a fenti linken az irodájuk weblapja található ha Koh Changra menne bárki bátran ajánljuk őket. Egy irtó helyes kiskutyájuk is van Phuki a neve (kép fent)

Percre pontosan megérkezett és már indultunk is. 9 fős kis szürke Mazda busz, elég tágas helyekkel. Leghátulra ültünk a 3-as ülésekbe ami nagyon ígéretesnek tűnt. Irány a komp 3-4 megállással, sofőrünk könyvelt állandóan mert különböző papírokkal ugrált ki-be a hajóállomásig.

A hajóút nagyon kényelmes és mindössze 30 perc volt már Trat-ba is értünk.

Innen kezdődött a tortúra. Az út Pattayáig olyan rossz minőségű volt hogy ide-oda röpködtünk 3 és fél órán át.

Első megállónk délben egy piacon volt ahol lehetett ebédelni és folyó ügyeket intézni majd 20 perc múlva ismét zötykölődtünk tovább. Elkezdtünk nézni egy filmet laptop-ról de én feladtam mert annyira rázott az út hogy nem is láttam a képernyőt, Bence erőteljesen kapaszkodott a gépbe és végignézte!

68 km-re azaz másfél órányira Pattayától erőteljes gyomorgörcsök kezdtek gyötörni ezért megkértük a sofőrt nem -e lehetne megállni valahol... Mire ő mondta dehogynem, 5 perc és jön a benzinkút. Hasgörcsök erősödnek..Eltelik az 5 perc.. 10 perc...kezdtem izzadni. még 10 perc és megálltunk! Én elfoglaltam a mellékhelyiséget, majd Bence bekiabált , hogy elment a busz de sikerült kiugrania elé és megállt de menni kéne.

Hát így eljutottunk Pattayáig.

Szállodánk a Pattaya és Jomtien beach között helyezkedik el ,de a part egybeépült már teljesen úgyhogy ennek nincs nagy jelentősége.
Nagyon szép a kilátásunk a tengerre(kép fent) és tágas, tiszta szépen berendezett szobánk van az 5. emeleten.

Egy "apró" bibi van, hogy a mellettünk lévő ingatlanon építkezés folyik így megy az ütvefúró és a flex megállás nélkül. Még délután nem volt vészes, de amikor esteledett és megláttuk a nagy refiket már sejteni lehetett hogy itt nem lesz megállás...szorgalmas nép ez :-)

Szerencsére van egy rakat füldugónk!

Holnap többet "Hepayáról" :-)