2008. április 27., vasárnap

Április 26.

Szigetkör, napozás, esti vacsi

Reggeli ébredés után hármasban megreggeliztünk Blankával - Polett aludt még - majd a lányok kifeküdtek a partra mi pedig robogóra szálltunk és elindultunk Nathon (fðváros) irányába.

Végre kisütött a nap!Az esð nyomait még helyenként igen erðteljesen tapasztaltuk, ahogy a fenti képen ez látható. A fðvároson áthaladva tovább gurultunk a sziget másik oldala felé kisebb kitérðket téve a helyi falvakon át le a partok felé. Csodálatos környezetben, pálmaligeteken át vezetett az út a partra.
A szigeten egyébként rengeteg az építkezés, gomba mód nðnek ki a földbðl az újabb resort-ok és villák melyeknek a tulajdonosai angol, ausztrál, holland, francia befektetðk és magánszemélyek. Az ingatlan értéke jelenleg 15%-ot emelkedik évente, kiadásból pedig 8%-ot lehet realizálni.

A rövid ingatlanpiaci áttekintés után folytatnám ott ahol abbahagytam pár sorral feljebb azaz a kókuszligetek és homokos partokon tett kirándulással. Mivel mindössze 40 km-es aszfalt út vezet körbe a szigeten, még kisebb kitérðkkel is 1-2 óra alatt körbe lehet járni a szigetet.

Még mielðtt visszatértünk volna Maenam Beachre, letértünk Chaweng partjára, ahol az igen méretes hullámoknak Bence annyira megörült, hogy letelepedtünk 2-3 órára itt és még egy hátmasszírt is belepréseltünk a kiruccanásba.
Elindultunk vissza a lányokat megnézni és megbeszélni mihez van kedvük a nap hátra levð részében.

Polettéknek sikerült kipihenni az elmúlt napok fáradalmait és jól lesülni tehát nem volt más hátra mint elindulni egy jót enni. Egy útmenti - kockás terítðs -etteremre szavaztunk, ahol Blanka és én¨red snapper-t¨ Bence és Polett green curry-t ettünk. A konyha isteni volt, mindent elpusztítottunk a tányérokról.
Polett gyomrát megviselte enyhén a nap, a csípðs füszer és a fáradtsag , de hamar túljutott a nehézségeken.

Vacsora után még beautóztunk Chaweng-re egy kis parti sétára majd tovább áltunk az innen - térkép szerint pár száz méterre fekvð, nekünk bð félóra volt-Choeng Mon Beachhre ahol lekísértük a vacsorát egy fantasztikus gyümölcs shakkel.

Még a buriba visszatérve kiültünk egy kicsit a teraszra és beszélgettünk egy kicsit, most pedig iránx az ágy!