2008. május 3., szombat

Május 1.

Maenam a lányok utolsó napja

Ébredés után Bence és én átköltöztünk a szomszéd – Hutcha névre hallgató – resortba, mivel este sikerült megállapodnunk egy egészen kellemes árban 2 hétre. A lányok maradtak a buriban mivel már csak egy éjszakát töltenek elméletileg itt a szigeten így nem volt értelme átjönniük velünk.
A költözést 10 perc alatt véghez vittük majd kiköltöztünk új lakhelyünk medencéjének a partjára. Tartottunk egy kis bangkoki útbaigazítást, átnéztük hova, mivel kell menni, mit érdemes megnézni és átnéztük a közlekedést, hogy a lányoknak csak menniük kelljen, ne veszítsenek időt a keresgéléssel.

Napozás, medence...

Estefelé kirándultunk egyet a Hin Ta és Hin Ya (nagypapa és nagymama) sziklákhoz, melyeket formájukról nevezték el, ámbár nem éppen egy kedves arcú nagymama vagy nagypapa jut eszébe az embernek ha ránéz, inkább „övön alul” hasonlatosak az emberi test formáihoz J

Utolsó este lévén bementünk innen Chaweng-re, ahol végigsétáltuk a fő utca üzleteit, beiktattak a lányok egy kis „shoppingolást” majd kedvenc éttermünkbe beültünk. 10 perc után fel kellett állnunk mert senki sem szólt hozzánk (teltház volt az étteremben) előre látható volt, hogy az ételre is órákat kellene várni. Átültünk egy nagyon kellemes étterembe ahol még tradicionális thai tánc műsort is kaptunk a finom ételek és borok mellé. Nagyon kellemesen telt az együtt töltött utolsó esténk és egy kicsit szomorúan, hogy már el is szaladt ez a 7 nap amit négyesben töltöttünk.
Nagyon jó volt a csajokkal itt együtt jönni-menni, bejárni a sziget ismert és kevésbé ismert részeit! Jó kis csapat voltunk, reméljük ti is élveztétek annyira csajok mint mi ezt a pár napot!
Jövőre 3 hét minimum, ugye?!

Az új bungink teraszán még Blankával átnéztük a bangkoki videoinkat, Polett vissza vonult aludni mert nem érezte jól magát, valószínűleg a légkondi alatt picit megfázott.

Röviden lefesteném még itt az új lakhelyünket (képek fent)– nem polgár pukkasztásként, ez itt közép kategória – mert nagyon megfogott minket: a resortba belépve egy hatalmas területen helyezkedik el a recepció és tőle 20 méterre az étterem, természetesen minden nyitott! Innen befelé egy hatalmas medence jacuzzi részleggel, körben napágyak és pálmafák. Innen vezet befelé egy keskeny kis út melyről jobbra és balra nyílnak még kisebb utak, ezek vezetnek a kis villa házakhoz. A resortot egy kis folyó metszi ami a tengerbe torkollik (ezt látni a teraszról), na ennek a partján áll közvetlen a mi kis villánk. Pár lépcső vezet fel a teraszunkra (cca. 18 nm, innen írom most a blogot) innen egy dupla üveges elhúzható teraszajtón és egy bejárati ajtón keresztül jutunk be a házba aminek természetesen pálmalevél a teteje.
A belső tereket a minimál uralja, tört fehér padlóburkolat, krémszín falak, barna bútorok és kiegészítők, hatalmas franciaágy, innen egy fürdőszoba és gardrób helyiségbe jutunk kb. 10 nm ahol egy mosdó majd hatalmas tér és egy nagy gardrób szekrény foglal helyet, innen tovább egy kétszárnyú tömörfa ajót nyílik a zuhany és wc részlegbe. Ez a helyiség szintén 10 nm, és kétoldalt fent nyitott. A burkolat fekete - okker sárga. Egyszóval nekünk nagyon bejön!
Ezek a házikók inkább hosszabb távú ittlétre vannak kalibrálva a nagyobb terek miatt, itt nem lesz klausztrofóbiája senkinek az garantált.