2008. április 29., kedd

Április 28.

2008. április 28. Dzsungeltúra nathon kajálás
Leszakadt az ég...
Itt az eső eszeveszett tempóban zúdul le az égből. Mintegy fel óra alatt 30 centi víz áll az utcán. Persze ennek is megvan a maga szépsége. :) Nathonba, a fővárosba indultunk egyet ebédelni jobb híján. Isteni kis éttermet találtunk korábban ezért ide vezetett első utunk.

Majd tovább indultunk a „ring road”-on egészen egy leágazásig melynek vége egy vízesés alsó szakaszában végződik. A vízesést ugyan nem másztuk meg, de egy hatalmas tócsa (sokkal több mint egy tócsa) annyira megtetszett nekünk, hogy kb. nyolcszor mentünk át rajta, hol lassan, hol őrült tempóban. Fel s alá rohangáltunk a jeep-pel az utcán élvezve a víz fröccsenését magunk körül. Komoly képeket es videókat sikerült dokumentálni róla... képek fent
Az egész napot dzsungeltúrával és városi ázós sétákkal töltöttük. Nagyon szép helyre akadtunk a hegyi bóklászás közben. Egy vízesés alsó szakaszát érintettük, ahol mezítláb lépdeltünk a hatalmas sziklákon fölfelé - ameddig a terep engedte – miközben a víz folydogált a sziklákon lefelé. Innen egy teljes szigetkör megtételével irányba vettük Maenam beachet (szállásunk).

Lamai Beach végén belebotlottunk egy helyes kis kitelepülős piacba, ahol ruhák, frissen sültek és minden egyéb megtalálható volt amire csak szükságe lehet az embernek és amire egyáltalán nem. Itt a srácok (Blanka, Polett, Bence) ettek egy kis helyi „ snack”-et. Az uzsiról annyit, hogy ha én meglátom bármelyiket nem az evőeszközért indulok el hanem a Chemotox-ért rohanok … Ennek ellenére egyhangúan állítják a srácok, hogy kifejezetten finom. Egy egész zacskónyi rovart és hernyót vásároltak és azt ropogtatták bazár-nézegetés közben.

A túra végén következett a jól megérdemelt kényeztetés egy masszázs keretében.
Polett: „engem annyira meggyúrtak, nehezen váltam meg a foteltől, amiben ment az élvezkedés. (Gergő, ha más nem, ezek miatt a csajok miatt érdemes idáig eljönni, olyan szépek, hogy még én is beszarok tőlük!)
a kajáról: ma muszáj volt duplán rendelni, olyan sajtos kagylót adtak! meg seafood-os sültrizst, salit, fokhagymás pirítóst, thai levest sörrel. nem semmi. tényleg komoly íz orgia, ha az ember gyomra egyszer megszokja, kész hízókúra!
Nagyon-nagyon sokat gondolunk rátok, hiányoztok, és rettenetesen sajnáljuk, hogy csak mi jöttünk. de komolyan! de senki ne csüggedjen, mi biztos, hogy visszajövünk, és hozunk benneteket is, mert EZT MINDENKINEK LÁTNIA KELL!!!)
pusz-pusz
Polett&Blanka
Az utolsó sorokhoz mi is csatlakozunk és Mindenkit milliószor csókolunk!!!A&B