2008. június 7., szombat

Június 5.

Utolsó nap Samuin

VIGASZTALHATATLANOK VAGYUNK!

Délelőtt leadtuk a kedvenc kis Suzuki Carribian tipusú jeepünket majd a reptéren felvettük az Avistól bérelt Toyotát. Ezzel indulunk útnak Bangkok felé. Terveink szerint átkompozunk Surat Thaniba, onnan egy közel 6OO km-es utazás után megérkezünk Hua Hin-be ahol eltöltünk 2 éjszakát – a Thipurai City hotelben melyet már lefoglaltunk – majd irány a 3OO km-re lévő Bangkok.

A kocsi cserét követően megebédeltünk és útnak indultunk néhány kedvenc helyünk meglátogatására. A Big Buddha-nál és a közeli buddhista templomoknál sétálgattunk és elmentünk a pocsolyához fürdeni. Estefelé a Tescoban volt dolgunk – nem mint kedvenc időtöltés – igy beugrottunk, majd Tibiékhez mentünk elköszönni. Mivel a bepakolással sehogy sem álltunk még és már este 8 óra volt, igyekeznünk kellett mielőbb visszaérni a resortba. Nehéz volt ennek eleget tenni, de ha menni kell, hát menni kell…

Körülbelül éjjel 1-re sikerült mindent bepakolni az induláshoz.

Ezúton is szeretnénk Anitának és Tibinek megköszönni a finom vacsorákat, a mindig kedves és segitőkész hozzánk állást és az együtt töltött időt amit mi nagyon élveztünk!
Kami, Kori,Dia! Nektek is köszönjük a kiváló társaságotokat, örülünk, hogy megismerhettünk Titeket, reméljük hamarosan találkozunk!

Egy rövid üzenet Kaminak és Korinak Indiántól Alias Szalay Feri: Üdvözlet és puszik! (osszátok szét kinek mi jár )