2008. június 7., szombat

Június 7

Megérkeztünk CHA AM-ba

Meglepően jót aludtunk! Reggelre a helyi csodakrém+Algoflex gél keveréke csodát tett Bence cipóra dagadt térdével! Nagy várakozással tekintettünk a reggeli elé, mégiscsak egy nagy hotel és a tapasztalataink szerint a reggelivel nem szokott gond lenni. Hát mindig van kivétel! A porból készült rántotta jéghideg volt, a gyümölcsök pedig már az erjedés utolsó stádiumában tartottak. Tulajdonképpen nem is voltunk olyan éhesek…
Nem meglepő talán, hogy innen elindultunk reggeli után. Mivel gyönyörű idő volt és még 1 napot szántunk erre a régióra, úgy döntöttünk, hogy megnézzük a következő partot.

Cha Am tengerpartja 178 km-re van Bangkoktól és mintegy 25 km-re Hua hin-től. Vasfákkal határolt tengerpartja a thai családok kedvenc nyaralóhelye. Csakúgy mint Hua Hin egyre jobban kiépülő terület, számos ingatlan beruházás kezdődött meg az elmúlt időszakban. A legtöbb eladó ingatlan condominium, melyek ára 1,9 millió THB-tól indul.

Cha Am egy kisebb de kedvesebb város mint Hua Hin, fehér embert nem nagyon látni. Első dolgunk a szálláskeresés volt. A tengerparti útra leérve egymást érték a lepukkant ill. újépitésű szállások. Az első 1O méter megtétele után találtunk egy nagyon szép és nagyon új resortot. A tegnapi nap után nem szerettünk volna hibázni, hát bementünk érdeklődni. A szobák nagyon szépek voltak, a kertben hatalmas medence és még ha pokrócot is adnak az sem gond mert annyira új a resort, hogy még nem volt ideje beleköltözni semmilyen élőlénynek. Maradtunk! Természetesen egy kis alku után.
A parton 1OOO napernyő melyek alatt thai családok falatoztak egész nap, a tengert inkább távolról néztük, nem ajánlatos a pancsolás, mert 1 m3/2O medúza az átlag ebben az évszakban.
Maradtunk a medencénél és a napozó ágyaknál a resortban. Este elmentünk felfedezni a kisvárost és vacsoráztunk egy közeli, parti étteremben. A kaja nem volt különösebben emlitésre méltó de legalább nem kaptunk gyomorrontást!