2008. március 27., csütörtök

Március 26.

Egyre jobban alszunk ami annak is köszönhető, hogy végre nem 2 db egyszemélyes ágyra van egy dupla matrac rádobva, hanem normális franciaágyunk van kemény matraccal.

A reggeli étlapról választható -tojások, jam, bacon,műzli, gyümölcsök...- és akora az adag, hogy a helyi németjuhász forma is jóllakott velünk.

Elindultunk a patyolatba a ruhákért: amint leparkoltunk egy nem annyira mosolygós ismeretlen asszonyság elindult a polc felé és egy lezárt zacskóban oda adta az összes ruhánkat HIÁNYTALANUL. Sem cetli, sem más jelölés nem volt rajta és még csak nem is ő vette át tőlünk tegnap de tudta... Ez az ő titkuk marad, de mint mindig tökéletesen működik itt rendszer. Valamit tudnak...

Mivel az idő elég borús és szeles - de így is 30 fok feletti hőmérséklet - volt ma nem terveztünk semmi egyebet mint internetezést és pihenést.

Szinte egész nap a gép előtt ültünk (kép fent) és írogattuk a maileket és szállást intéztünk Samuira (Blanka és Polett is jön!!!)

Délután csendes pihi, semmi történés csak.

Este ismét elővettük a gépet és egy üveg helyi Mangosteen bort vettünk a közértben. Annyira erős volt, hogy 2 pohár után duplán láttam. Amúgy nem rosszabb mint a mi boraink, de az utóíze enyhén sós ami kicsit fura.

Kifaggattuk a thai-angol házaspárt akik ezt a kis utazási irodát vezetik - ahonnan netezünk - hogy melyik hajókirándulást ajánlják és merre menjünk még mielőtt Bangkokba visszaindulunk.
Valószínűleg a speed boat-os, 5 szigetet érintő kirándulást ajánlották, fejenként 1000-ért valamint megerősítették, hogy Chiang Mai-t látni kell!