2008. március 29., szombat

Március 27

Kae Bae Beach snorizás

A mai napon úgy döntöttünk, hogy megnézünk egy másik partot ami tőlünk kb. 10 km re található. Ezt a partszakaszt Kae Bae beachnek hívják és gyakorlatilag nem hosszabb 500 m-nél, de különlegessége abban rejlik hogy alacsony vízállásnál át lehet sétálni a vele szemben található pici laktalan szigetre. Útban odafelé kis motorunkkal megálltunk egy gyönyörű kilátóban fényképezkedni a vonatkozó képet csatoltuk ahonnan látni a kicsi szigetet is. Fotózás közben véletlen belesétáltunk egy kedves pár fotójába de nem haragudtak meg érte sőt megkértek álljunk bele és úgy csináljunk közösen. Zavarunkban mi is odaadtuk a gépünket nekik hogy nekünk is kell egy kép így készült az „ismeretlen párral koh changon című képünk” melyet szintén mellékelünk nektek .

Miután letértünk a partra felkaptuk a snori cuccokat és nekivágtunk a sziget megközelítésének a vízből. A víz
nagyon meleg volt hiszen itt igen alacsony a vízállás korallok és homokos dűnék váltakoznak. Végül félúton a már karnyújtásnyira a szigettől Andi feladta és visszafordultunk a partra mert a forró áramlatokat kedveli így a kisvízben pancsolt amíg én néhány képet készítettem róla és a partról.

Magát a partszakaszt nem igazán lehet úgy megközelíteni, hogy valamelyik resort-on ne keljen keresztülmeni. Ha resorton keresztül közelítünk meg egy partot szívesen használjuk a kényelmét „mint vendégek” így a napozóágyakat is kisajátítottuk magunknak. Kellemes pár órát töltöttünk itt. Andit amúgy sem lehet egykönnyen kicsalogatni a forró tengerből.

Útban hazafelé elefánt trekkingelőt láttunk megálltunk néhány képet készíteni. Sajnos hiába a turista csalogató elefánt trekking túrák a dzsungelben, szembetűnő volt hogy az állatok mostoha kürölmények között vannak tartva és életük nem áll másból minthogy láncra verve a turistákat szállítsák némi banán fejében. Egy elefánt mama és borja éppen fürdött mikor érkeztünk erről néhány kép is készült. Sajnos ez is csak első látványra volt kedves jelenet mert az elefántbébi is 1-2 m-es láncra volt verve. Nem sokat hezitáltunk nézve az állatok szenvedését, hazajöttünk.

A szobánktól kb. 15 m-re levő utazási irodában befizettünk egy egész napos speed boat túrára másnapra ami nem igazán volt olcsó –2000 THB/2 fő - de az összes főbb szigetet érintette és sok búvárkodást ígért kevés utassal a 30 személyes hajóra mindössze 15-en voltunk. Ez igen meggyőzően hangzott tekintettel arra hogy délután láttunk egy speed boatot amiből kb. 45 kis ázsiai pattant ki….Mivel a tulajdonos nővel nagyon jóban vagyunk meghívott minket vacsorázni de sajnos már alig éltünk a fáradságtól.

Este bementünk white sand beachre - ahonnan eljöttünk pár napja - és megittunk egy bambit az egyik tengerparti „chill out coffe”-ban.

Hazatérve bepakoltunk a reggeli induló hajóútra és megnéztük –immár 100-adszor - a Hannibál című pszicho horrort majd szép álmokat kívánva egymásnak elaludtunk.